poniedziałek, 2 listopada 2015

INSTRUKTORZY POLE DANCE: Anna Roman

ZATRUDNIENIE


O SOBIE

Interesuje się dietetyką i pedagogiką. Cenię sobie zdrową rywalizację i chęć do rozwoju osobistego. Swoją historię ze sportem rozpoczęłam wiele lat temu, w celu osiągnięcia smukłej i szczupłej sylwetki. Okazało się, że sport to moja pasja, od której się uzależniłam. Od zawsze kochałam tańczyć. Kiedy odkryłam Pole Dance rozpoczęłam intensywne treningi, aby osiągnąć jak najwyższy poziom. Uczestniczyłam między innymi w warsztatach z mistrzynią Polski Joanną Derybowską oraz wielokrotną zwyciężczynią zawodów Pole Art - 
Laurence Hilsum.
Zdobyłam międzynarodowy certyfikat Vertical Dance, który upoważnia mnie do prowadzenia zajęć z Pole Dance, Pole Fitness oraz Pole Art. Moim celem jest ciągłe doskonalenie się w tej dziedzinie. Uważam, że zdrowy ruch wpływa na jakość życia, ponieważ poprawia kondycje fizyczną i samopoczucie. Nigdy nie jest za późno na rozpoczęcie przygody z tańcem!