niedziela, 8 listopada 2015

INSTRUKTORZY POLE DANCE: Nataliya Romaniouk

ZATRUDNIENIE


O SOBIE

Sport towarzyszył mi od zawsze! (I oby jak najdłużej !!) Poczynając od siatkówki poprzez zajęcia fitness i Zumbe. Po raz pierwszy spróbowałam zajęć pole dance zagranicą. Ćwicząc w legginsach i adidasach nie można było zbyt wiele zrobić,  ale to wystarczyło bym sie zakochała w tej dziedzinie sportu. Wówczas mieszkałam na bardzo małej wyspie, a nie było zbyt wielu chętnych na zajęcia pole dance i niestety instruktorka zrezygnowała z prowadzenia zajęć. Brak możliwości trenowania pod okiem instruktora i dalszego rozwoju skłoniły mnie do powrotu do kraju. Nie czekając długo zrobiłam kurs w Vertical Dance pod okiem Karoliny Grzywaczewskiej. Zdeterminowanie i chęć bycia lepszą sprawiły, że w bardzo krótkim czasie zaczęłam prowadzić zajęcia. Dzięki temu rozwijam się i dla siebie i kursantek. 
Pole dance daje mi wiele radości! Uczestniczę w warsztatach i z chęcią uczę się od lepszych od siebie.  Bo w pole dance chodzi o to, by być lepszym od siebie a nie od innych!