poniedziałek, 2 listopada 2015

INSTRUKTORZY POLE DANCE: Magdalena Gołkowska

Certyfikowana Instruktorka Pole Form- 6 stopnia ( na 6 możliwych)


ZATRUDNIENIE

własne zajęcia prowadzone w:

Ul. Klonowa 15 Zabrze 41-800 
Ul. Stalmacha 7 Zabrze 41-800
Ul Matejki 6 Zabrze 41-800


TYTUŁY


POLE DANCE IRELAND PRINCESS 2011 WINNER
POLE DANCE IRELAND PRINCESS 2012 WINNER


O SOBIE


Sport od najmłodszych lat był moim życiem
1994-1997 trenowałam Akrobatykę Sportową.Gdzie zajęłam trzecie miejsce w klasie młodzieżowej.
2003-2006 W szkole średniej byłam liderką zespołu Cheerleaders, który prowadziłam przez trzy lata
w sukcesie różnego rodzaju pokazów, występów jak również zawodów.
2007-2011 W poprzednich latach należałam do grupy tanecznej No Frontiers Dance Company w Cork Irlandia gdzie obyłam się ze sceną
i nabrałam doświadczenia tanecznego w różnej jego postaci. Również w tym czasie wzięłam udział w teledysku lokalnego muzyka.
2009 i aktualnie jestem założycielem i wykonawcą Fitness Pole Dance Classes.Moim największym osiągnięciem w tych latach są wygrane zawody w Dublinie Irlandia
POLE DANCE IRELAND PRINCESS 2011
POLE DANCE IRELAND PRINCESS 2012
Co dało mi tytuł dwukrotnego Championa Irlandii w Fitness Pole Dance. Prowadzę swoje zajęcia dzieląc się swoim doświadczeniem i umiejętnościami.